Translate

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Μυστική ανταλλαγή δώρων

Αυτό το όμορφο σπιτάκι -γούρι,
που έφτιαξε η GINA από το thalassoksila.blogspot.gr 
έφτασε πριν από λίγες μέρες στα χέρια μου

 και με γέμισε χαρά.

Είναι ένα χειροποίητο σπιτάκι από φύλλο αλουμινίου,


στολισμένο με κορδέλες και χάντρες σε κόκκινο και γαλάζιο .



Τα πορτοπαράθυρά του,είναι ζωγραφισμένα με ασημί gel.



Το κουκλάκι είναι κι αυτό χειροποίητο από τσόχα. 



Καλή μου GINA,σ'ευχαριστώ πολύ!
Εύχομαι η καινούρια χρονιά να σου φέρει ό,τι επιθυμείς.
(Τις φωτογραφίες τις δανείστηκα από το blog σου,
γιατί οι δικές μου δεν κολάκευαν το δώρο σου.)


Η μυστική ανταλλαγή δώρων είναι μια πρωτοβουλία της Μαριλένας,http://marilenaspotofart.wordpress.com/ .




Μαριλένα  η ιδέα σου,ήταν καταπληκτική!!

33 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο, να το χαρείς! Εύχομαι να γεμίσει το δικό σου σπίτι με γούρι και τύχη! Μπράβο και στη δημιουργό. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το δωράκι σου! Μπράβο στην Gina που το έφτιαξε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο...μπράβο σε όλες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο δωράκι!Και του χρόνου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το δωράκι σου, εύχομαι να σου φέρει τύχει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Beautiful!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ πολυ ομορφο το δωρακι σου..να σου φερει τυχη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο τό δωράκι σου!!Καλότυχο σού εύχομαι φίλη μου!Εγώ ακόμα νά λάβω τό δώρο μου όπως οι περισσότερες φίλες,ελπίζω νά μήν χάθηκε!!Καλό Σ/Κ!!ΦΙΛΆΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλότυχο τ δωράκι σου να σου χαρίζει ευτυχία και χαρά επειδή ειναι δώρο αγάπης!!! καλό σου απόγευμα και ενα χριστουγεννιάτικο φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου φίλη , καλορίζικο το καλόγουστο δώρο της μυστικής αντλλαγής !!!
    η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στείλω ένα συμβολικό δωράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο δωράκι!!!
    Συγχαρητήρια!!!
    Φιλάκια!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή μου φίλη καλορίζικο το δωράκι σου ελπίζω να σου φέρει καλή τύχη!!! Μόλις έλαβα και εγώ τα δικά σου δωράκια και σε ευχαριστώ πολύ ήταν πανέμορφα!!!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφο το δωράκι σου τριανταφυλλάκι μου!!!
    και του χρόνου με υγεία!!!
    Να σαι καλά!!
    Καλή σου βδομάδα!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφο!!!! εύχομαι να σου φέρει πολύ πολύ τύχη!!! :) φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγριοτριανταφυλλάκι, εύχομαι το δωράκι σου να σου φέρει τύχη και ένα χαρούμενο 2013!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πανέμορφο το δωράκι σου!!!! εύχομαι να το χαρείς και να σου φέρει καλοτυχία!!!! Φιλάκια πολλά Τριανταφυλλάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. So so sweet, Gina is very thoughtful and talented. Enjoy your gift!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi I just found you at my friend Maria,
    very lovely blog..I love roses too.
    It is very creative idea.
    I just followed you, maybe you could too;)
    have a nice day

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο το δωράκι σου!Εύχομαι να σου φέρει πολύ καλή τύχη και ευτυχία!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello Darl!

    Thank you so much for visiting me back and your lovely comment.
    I do appreciate that we can exchange follower
    have a nice week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο δωράκι!Εύχομαι να σου φέρει τύχη και όλα τα καλά για το σπιτικό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θαυμάσια όλα... άγριο ρόδο μου... Καλά ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι γλυκό το δωράκι - γούρι!!! Εύχομαι να σε γεμίσει μόνο από γουρλίδικα πράγματα και στιγμές!!! Καλά Χριστούγεννα να έχεις και να περάσεις τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αυτά είναι τα ωραία!!! και του χρόνου
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ ωραίο το δωράκι! Σίγουρα θα σου φέρει τύχη αφού είναι φτιαγμένο με τόση αγάπη!

    Καλά Χριστούγεννα Τριανταφυλλένια μου!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ✿¸.•♪
    º° ✿✿¸.•♪
    "O segredo do Natal está dentro da gente, reflita e viva-o intensamente."

    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    Boa sexta-feira!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ¸.•°♡⊱╮╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά Χριστούγεννα, να περάσεις πανέμορφα τις γιορτές! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή