Translate

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβείων συνέχεια....

Καλημέρα πολυαγαπημένες μου φίλες!
Τις τελευταίες μέρες,  αρκετές από σας ,με τιμήσατε 
για μια ακόμη φορά ,
χαρίζοντάς μου
όμορφα,
τρυφερά ,
γεμάτα αγάπη βραβειάκια και δωράκια .
Σας ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!
Η χαρά μου ,κάθε φορά που τα  παραλαμβάνω είναι μεγάλη.
Λυπάμαι  μόνο,που δεν μπόρεσα ν'ανταποκριθώ και να τα αναρτήσω αμέσως.



Το πρώτο βραβείο είναι αυτό !!!



Ήρθε από τη Demi και τη Μαρία .
Ολόγλυκο σαν κουφετάκι!




Τα επόμενα "ταξίδεψαν" από την Ισπανία.




Τα έστειλε μια καινούρια φίλη, η Marcela.

Πολυταξιδεμένα!!


Από τη  Δέσποινα ήρθαν αυτά !





Γεμάτα   με  ζεστό,καλοκαιρινό φως,
 έτοιμα να σκορπίσουν τα σύννεφα του χειμώνα!



Η Ανθή   και η  Μαρία  μου έστειλαν 



   ροζ τριαντάφυλλα για να συντροφέψουν 
τις δημιουργικές μου στιγμές.
Λατρεμένα !


                                          Και τέλος ένα ξεχωριστό δωράκι ,

μια ολόχρυση,λαμπερή καρδούλα,
η χρυσή καρδιά των bloggers υποθέτω..
Ήρθε  από τη Neli ,τη Dimi και τη Μαρία.

Τα στέλνω κι εγώ,ασφαλώς,σ' όλους εσάς ,τους φίλους και τους επισκέπτες,που σταματάτε για λίγο εδώ και μου χαρίζετε απλόχερα την αγάπη σας.

Τη χρυσή καρδιά ,όμως θα μου επιτρέψετε να τη στείλω σε μερικές καινούριες φίλες..
Ας μη σταματήσει το ταξίδι της!!
Τη στέλνω,λοιπόν 
στη Φωτεινή από το http://craftmakesmyday.blogspot.gr/
στην Ολυμπία  από το http://memorieswitholdthings.blogspot.gr/
στη φίλη από το http://saospy17.blogspot.gr/
στην Πέπη από το http://dimiourgieskardias.blogspot.gr/
στην Πυρόεσσα  από το  http://pyroessa.blogspot.gr/
στη φίλη από το http://xeirotexno.blogspot.gr/
στην Αδαμαντία από το http://adamantiacreations.blogspot.gr/
στη Χριστίνα  από το http://dear-little-diary.blogspot.gr/ 
στη Μαίρη από το http://aiwniagynaika.blogspot.gr/
και στη Marronblogger από το http://marronblogger.blogspot.gr/

Να έχετε μια όμορφη, τριανταφυλλένια μέρα!!

27 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια για όλα τα βραβεία..μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά μπράβο για τα βραβειάκια!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγριοτριανταφυλλάκι, να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου! Και σ'ευχαριστώ πολύ για την όμορφη λαμπερη καρδιά που μου χάρισες! Θα την "κρεμάσω" στο σπιτάκι μου! Φιλιά και να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Meine Glückwünsche zu den tollen Auszeichnungen...

    Lieben Gruß und Sonnenschein
    CL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαίρεσε τα βραβειάκια σου!!! Τ`αξίζεις σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια για τα βραβεία κι εύχομαι κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια κι απο 'μένα για τα όμορφα τιμητικά βραβεία !!! Καλό φθινόπωροοοο!!!!
    Φιλιά !! ;ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για όλα τα βραβειάκια!Δεν απάντησες όμως στις ερωτησούλες ;))
    Καλή συνέχεια φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπέρα κι απο εμενα!!! Ελπιζω το blog σου να γεμιζει απο βραβεια και νεες φιλιες!!!Σε ευχαριστω για την επισκεψη κι απο το δικο μου.....φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγριοτριανταφυλλάκι μου τόσα και άλλα πολλά βραβεία να εισπράξεις!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, να τα χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια φίλη μου γιά τά βραβεία!Καί σέ άλλα περισότερα εύχομαι!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ααα εχω κ εγω βραβειακι!!!! σε ευχαριστωωωω πολυυυ!!!! κ μιας κ δεν εχουμε συστηθει εγω ειμαι η ελισαβετ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σ'ευχαριστώ για το βραβείο της καρδιάς. Ταιριάζει μάλλον με την προτελευταία μου ανάρτηση, και μάλλον εκεί θα το τοποθετήσω. Δεν έχω ξαναλάβει βραβείο... με τιμάς πολύ. Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημέρα wild rose, ένα όμορφο υπόλοιπο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Sygxaritiria koukla mou gia ta braveia sou!!!k na exeis panta tetoia....s eyxaristw epishs gia thn xrysh kardia...sigoura tha mpei sto blog mou na to omorfinei!!!!eida pws sts alles kopeles exeis grapsei k to onoma tous sto blog....egw den exw sysththei akoma...me lene spyridoula k me fwnazoun spy!!!(h kopela me to saospy17 klp klp :p:p:p )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τριανταφυλλένια μου, πολλά πολλά μπράβο!!!

    Σ' ευχαριστώ πολύ για την καρδούλα, χρυσή σαν τη δική σου είναι!

    Το πως θα την πάρω είναι το πρόβλημα... είμαι άσχετη...

    Την αγάπη μου και πολλά φιλιά κι αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τριανταφυλλάκι, σου στέλνω τα απέεεεεραντα Ευχαριστώ μου για το βραβειάκι που μου χάρισες, το οποίο - σημειωτέον - είναι το πρώτο που παίρνω (ελπίζω όχι και το τελευταίο χαχαχα) !!! Όπως η Μαιρούλα πιο πάνω έτσι κι εγώ είμαι άσχετη για το πώς θα το παραλάβω, αν και υποψιάζομαι ότι θα αντιγράψω το url της εικόνας και θα το βάλω σε κάποιο gadget ;;; Please Help !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα πάρεις πολλά βραβεία ακόμη!!Σου έστειλα e-mail με οδηγίες για την παραλαβή του!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Απ΄τον ενθουσιασμό μου ξέχασα να σου πω Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια που έλαβες εσύ ! Πάντα τέτοια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Congratulations on the awards, dear!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια για τα βραβεία !Και άλλα πολλά να σου χαρισουν ! Σε ευχαριστώ για την καρδούλα !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου ! Είναι πολύ όμορφα !
    Το σημαντικό όλων είναι η αγάπη που προσφέρουμε !

    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Είναι το πρώτο μου βραβείο!!!
    Συγχαρητήρια και σε σενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή